Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

אריאלה חרל”פ בעלת ניסיון עשיר בביצוע סקרי סיכונים ארגונומיים כחלק מתוכנית לניהול הבטיחות והבריאות התעסוקתית במקומות עבודה (“תקנות ארגון הפיקוח על העבודה התשע”ג – 2013”).

סקר סיכונים ארגונומיים במקום העבודה הינו בסיס לגישה הפרו-אקטיבית , הגישה המניעתית לצמצום בעיות פיזיות בסביבת העבודה, תאונות עבודה, מחלות מקצוע ואובדן ימי עבודה.

מטרת הסקר היא לזהות גורמי סיכון בעמדות העבודה וסביבת העבודה אשר עלולים לגרום לבעיות שריר- שלד בקרב העובדים קרי: בעיות צוואר, בעיות בגב תחתון, דלקות בכתפיים ובידיים. לבצע הערכת סיכונים ע”פ כלי הערכה ארגונומיים ולתת פתרונות אפקטיביים יעילים למניעת הסיכון.

התוכנית מאפשרת ליישם את מנגנון “השיפור המתמיד”, מבוססת על תהליכים מסודרים ומוגדרים של זיהוי גורמי סיכון, הערכת סיכונים ושליטה בסיכונים כולל מנגנוני פיקוח על הביצוע וקבלת משוב על יעילות פעולות המניעה.

סקר סיכונים ארגונומיים

שרותי סקר סיכונים ארגונומיים
  • מיפוי ארגונומי לזיהוי הבעיות הכולל תצפיות שטח על סביבת העבודה , תהליכי העבודה , הציוד ומטלות העובד, ראיונות עם העובדים ומנהלים ומדידות פיזיות עמדות העבודה , מכונות, הציוד בשימוש ועוד.
  • ניתוח ארגונומי של הערכת סיכונים מאפשר לזהות האם הסיכון קביל או בלתי קביל ,דרוג ע”פ רמת הסיכון :גבוה, בנוני או נמוך, הניתוח עוזר לקבלת החלטות לגבי תיעדוף הסיכונים וקביעת פעולות מתקנות /שיפורים.
  • הכנת תכנית פעולה ליישום השיפורים הכוללת: המלצות לשיפורים הנדסיים, המלצות לציוד , הדרכות, שיפורים מנהלתיים ושיפורים בסביבת העבודה.
תוצרי סקר הסיכונים
  • דו”ח מפורט של הסיכונים הארגונומיים שנסקרו הכולל תיאור הסיכונים, רמת הסיכון, והמלצות לביצוע שיפורים.
  • דרוג הסיכונים ע”פ רמת הסיכון והשפעה על העובדים.
  • טבלת מעקב לביצוע תכנית פעולה.
  • מצגת מנהלים להצגת הסקר וגיבוש דרכי פעולה ליישום מסקנות הסקר.

אריאלה חרל”פ אינה מסתפקת רק בהעברת המלצות אלא מלווה את תהליך היישום באמצעות חיבור עם ספקי ציוד מהתחום, ייעוץ וליווי צמוד עד תום תהליך היישום.

צרו איתי קשר

    Call Now Button