Skip to content Skip to sidebar Skip to footer
הדרכות ארגונומיה לעובדי מחשב

 

רכשתם ציוד ארגונומי עבור העובדים לשכם? עכשיו לימדו אותם לעשות בו שימוש נכון.

עובדי מחשב יודעים מצוין איך לעשות את העבודה שלהם, אבל איש לא לימד אותם לעשות זאת בצורה בטוחה עם ארגונומיה נכונה. אפשר למנוע פגיעה בריאותית שמקורה בישיבה ממושכת ותנועה חוזרת. התאמת עמדת עבודה למבנה הגוף והרגלי העבודה הפרטניים – זה לא דבר אינטואיטיבי.

הצטרפו לסדנאות הארגונומיה המרתקות והאינפורמטיביות שלנו והעצימו את העובדים שלכם עם הידע והמיומנויות לשיפור סביבת העבודה והרווחה. הבטיחו את מקומכם עכשיו לסדנאות הארגונומיה הקרובות. אל תתנו לארגונומיה לקויה לפגוע בצוות שלכם.

עבודה בנוחות

עבודה על משימות הדורשות שעות ארוכות של זמן מסך, בעוד שהטכנולוגיה הפכה את חיינו לנוחים יותר, היא גם הביאה אתגרים חדשים לרווחתנו הפיזית. על האתגרים הללו נוכל להתגבר באמצעות הארגונומיה. מדע הארגונומיה עוסק בעיצוב וארגון של סביבת העבודה שלנו כך שתתאים לצרכים פיזיים ולאורח חיינו העסוקים. הוא מתמקדת בשיפור האינטראקציה בין אנשים, מכשירים וסביבות העבודה על מנת ליצור תנאים נוחים, יעילים ובריאים לחוויית עבודה יעילה יותר.

הכשרת ארגונומיה לעובדי מחשבים

על ידי יישום שיטות הארגונומיה, יכולים עובדי מחשב למנוע פציעות, להפחית את הסיכון לפתח הפרעות שרירים ושלד, שעלולים להתבטא בין היתר בכאבי גב, לחץ בצוואר ותסמונת התעלה הקרפלית. הדרכת הארגונומיה לעובדי מחשבים תסייע למשתתפים ליצירת פינת עבודה המקדמת פרודוקטיביות ורווחה עם שולחן כתיבה וכיסא ארגונומיים. בין אם אתם עובדים במשרד או מהבית, תוכנית ההכשרה הזו תספק לכם את הידע והכלים לשיפור היציבה, להפחתת העייפות והכאבים ולהגברת הפרודוקטיביות. הסדנאות נוגעות לסוגיית ארגונומיה משרדית בצורה מקיפה. בין הנושאים שעולים במפגש:

  • העלאת מודעות לעבודה בסביבה ארגונומית
  • קווים מנחים להתאמת עמדת עבודה למבנה גוף ולצרכים אישיים
  • הדרכה לאימוץ הרגלי עבודה בריאים
  • עקרונות ארגונומיה בתנועה
  • תרגילי מתיחה להפגת מתח ושחרור הגוף

הדרכות ארגונומיה לעובדי מחשב

תכני ההדרכה

עקרונות הארגונומיה

במהלך ההדרכה אציג את עקרונות הארגונומיה ואפרט כיצד היא עשויה לשפר את איכות העבודה ולהשפיע על בריאותם של העובדים. המשתתפים יכירו דפוסי עבודה בריאים אשר תומכים ביציבה נכונה ומונעים כאבי גב, כתפיים, צוואר, עיניים ומפרקי ידיים, שמופיעים כתוצאה מעומס יתר על מערכת שריר שלד.   

תחנת העבודה של המחשב

אסביר כיצד לארגן נכון את פינת העבודה של המחשב. המשתתפים ילמדו להתאים את הכיסא, שולחן העבודה, המסך, המקלדת והעכבר לצרכים, מאפיינים הפיזיים ודפוסי ההתנהגות של העובד כדי לסגל יציבה נכונה ולהבטיח תנאי נוחות אופטימאליים בזמן הישיבה מול המחשב.

יציבה נכונה מול מחשב

אלמד על החשיבות של שמירה על יציבה נכונה בזמן העבודה מול המחשב. אדריך את המשתתפים כיצד לבצע תרגילי מתיחה פשוטים שניתן לעשות ליד השולחן כדי להקל על מתח השרירים ולשפר את זרימת הדם. כמו כן, המשתתפים יתרגלו טכניקות להפחתת העומס על הצוואר, הגב, הכתפיים ופרקי הידיים.

הפסקות קבועות

אסביר על החשיבות של הפסקות קבועות ושילוב זמן מנוחה בשגרת העבודה כדי למנוע עייפות ומאמץ בעיניים.

כלים ואביזרים ארגונומיים

אציג כלים ואביזרים ארגונומיים שונים שמיועדים לשיפור חוויית העבודה, כגון כיסאות ארגונומיים, שולחנות כתיבה מתכווננים, משענות לשורש כף היד ומעמדים למסכי מחשב.

עבודה מרחוק

 אפרט את שיטות עבודה מומלצות לעובדים מרחוק ואספק עצות ואסטרטגיות ליצירת פינת עבודה ביתית ארגונומית המקדמת פרודוקטיביות ורווחה.

הרצאות ארגונומיה לעובדי מחשב

משך ההדרכה: שעה וחצי. 

ניתן להתאים את תכני ההדרכה לאופי ולצרכים ספציפיים של הארגון שלכם. 

אני מזמינה אתכם לקחת את הצעד הראשון בתהליך יצירת סביבת עבודה בריאה ומותאמת יותר. לשאלות ופרטים נוספים, צרו איתי קשר.

צרו איתי קשר

    Call Now Button