Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

“רצינו להודות לך על ההרצאה שהתקיימה בחיפה באמצעות ה – ZOOM ב – 13/12. ההרצאה הייתה ממוקדת והועברה בצורה ברורה ומאוד מקצועית. הפידבקים של העובדים לא מפסיקים להגיע! “ההרצאה הכי חשובה שקיבלנו!” נשמע לא מעט פעמים. שיתוף הפעולה היה מדהים והנוכחות הייתה מרשימה – תודה רבה לך.”

הדרכה פרונטלית, הדרכה אונליין

הדרכת עובדים חווייתית המשלבת הפעלה דינמית של כלל המשתתפים. ההדרכות ע”פ העיסוקים תפורות למפעל ונבנות על בסיס הידע שנצבר בסקר הארגונומיה והעובדים מודרכים על סביבת העבודה שלהם. ההדרכות משלבות רקע תיאורטי על גוף האדם ותפקודו וכן הפעלה מעשית של שיטות עבודה ע”פ כללי הארגונומיה.

מקום ההדרכה: כיתות הדרכה או הדרכת שטח בסביבת העבודה: מחסנים, עמדות ליקוט, נהגים, מעבדה ועוד.

  • הדרכות לעובדי מחשב במשרד ובבית
  • הדרכות לעובדי יצור בתעשייה
  • הדרכות לעובדי מעבדה
  • הדרכות לעובדי לוגיסטיקה ומחסן
  • הדרכות לעובדי סיעוד ורפואה
  • הדרכות נאמני ארגונומיה בארגון

 

הדרכות ארגונומיה
הדרכה לעובדי מחשב במשרד ובבית

תכנית הדרכה למשתמשי מחשב קרי; עובדי משרד, מרכזי פיתוח, טלמרקטינג, חדרי בקרה, בנקים ומוסדות. מטרת ההדרכה היא להקנות את העקרונות הארגונומיים לעבודה נכונה עם מחשב, להתאים את עמדת העבודה לממדי הגוף, לסגל הרגלי עובדה חיוביים המסייעים במניעת עומסים גופניים המתבטאים בבעיות שריר-שלד, כמו: כאבי גב, צוואר, כתפיים, ידיים וראייה.

עוד על הדרכת ארגונומיה לעובדי מחשב >

הדרכות לטכנאים ומכשירנים

ההדרכה מיועדת לכל מי שעובד עם כלי עבודה קטנים ( מהנדסי חומרה, מלחמים, הרכבות, טכנאי מעבדה). ההדרכה נותנת כלים להתמודדות עם אחזקה ממושכת של כלי עבודה, שיטות יעילות לשימוש נכון בכלי עבודה, הרגלי עבודה חיוביים השומרים על הבריאות.

הדרכות לעובדי אריזה ותפעול

ההדרכה נותנת כלים לצורות אחיזה , שיטות הרמה ונשיאה , שמירה על טווחי הגעה נוחים, הרגלי עבודה חיוביים השומרים על הבריאות.

הדרכות לעובדי תחזוקה

ההדרכה נותנת כלים להתמודדות עם נשיאת כלי עבודה, שימוש נכון בכלי עבודה למניעת עומס מצטבר, טיפוס בסולמות, שינוע ,הרמה ונשיאה והרגלי עבודה חיוביים השומרים על הבריאות.

הדרכות לעובדי מעבדות

ההדרכה נותנת כלים להתמודדות עם עמידה ממושכת, אחזקת הפיפטור לזמן ממושך, עבודה מול מיקרוסקופ, עבודה מול מנדפים והרגלי עבודה חיוביים השומרים על הבריאות.

הדרכות לעובדי ייצור, מחסנים, שליחויות ולוגיסטיקה

ההדרכה נותנת כלים להתמודדות עם מטלות הקשורות בניטול ידני: הרמה, נשיאה, דחיפה ומשיכה, צורות אחיזה נכונות, ישיבה במלגזה והרגלי עבודה חיוביים השומרים על הבריאות.

תנועה נכונה במפעלים
סדנאות העשרה לנאמני ארגונומיה / ממוני בטיחות

יום העיון נועד להכשיר את ממונה הבטיחות או נאמני ארגונומיה / בטיחות לערוך סקר סיכונים ארגונומיים במפעל, מקנה כלים לאיתור בעיות ארגונומיות ודרכים לפתרונות ושיפורים ארגונומיים.

ההשתלמות תועבר ביום לימודים 8 ש”ל או יומיים לימוד הכולל ביקור במפעל.

צרו איתי קשר

    Call Now Button