Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

המלצות לתכנון פונקציונאלי בשיקולי הנדסת אנוש של עמדות עבודה למשרדים, לתעשייה, למעבדות, חדרי בקרה, מחסנים וחדרים נקיים.

ריהוט ארגונומי

לבחירה של ריהוט למשרד או מעבדה יש השפעה רבה על יכולת התפקוד של העובדים. ההתאמה של הכיסאות, השולחנות, פתרונות אחסון והציוד הנוסף לסביבת העבודה – משפיעה ישירות על בריאות העובדים, בטיחותם ובריאותם. לדוגמא: כיסאות משרדיים מגיעים באינספור תצורות, גדלים וצבעים.

איך תדעו לבחור את הטוב ביותר? לעיתים קרובות, אלה שנראים הכי טוב הם הבחירה הגרועה ביותר הייעוץ הארגונומי מסייע לבחור את הציוד המתאים ביותר מבחינה ארגונומית לעובדים. בחירה שכזו צריכה להתחשב בפרמטרים רבים כגון;

  • עמדות עבודה – סוג העמדה (ישיבה /עמידה ), גובה משטח, צורת משטח, עומק משטח.
  • כסאות – סוגי מנגנונים המתאימים לממדי גוף שונים, גודל, צורה, סוג בד, איכות גלגלים, עמידה בתקנים בינלאומיים.
  • אחסון – פתרונות אחסון, ארונות, מגירות, ארכיון ועוד.
  • מרחב עבודה – מרחב קימה, מעברים, נגישות , אילוצי חלל עבודה.
  • השימוש המיועד – דרישות העבודה ויחסי גומלין.
סדנאות והדרכות ארגונומיה
היבטי ארגונומיה בסביבה תעשייתית
  • ייעוץ לאביזרי הרמה ושינוע.
  • ייעוץ הנדסי לשיפור האינטראקציה אדם-מכונה ע”י התאמת גבהים של מכונה/מסוע, מיקום כפתורי הפעלה, טווחי הגעה, תמיכה לרגלים.
  • עיצוב פתרונות לשיפור וייעול ציוד למניעת עומס חזרתי או תנוחת עבודה לקויה.
  • ייעוץ לאביזרים להפחתת עומס סטטי: משטחי עמידה למניעת עייפות, מגני ברכיים, פדים, שרפרפים ועוד.

צרו איתי קשר

    Call Now Button