Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

ייעוץ ארגונומי לחברת מזון

המלצה על ייעוץ ארגרונומי

המלצה שקיבלתי מקבוצת אסם לסיכום תקופת עבודה וייעוץ לקבוצה. בקבוצת אסם בוצעו סקרי סיכונים בכל עמדות העבודה, ברצפת הייצור ובמשרדים. הקמנו יחדיו ועדות ארגונומיה ושיפרנו את עמדות העבודה והדרכתי את העובדים כיצד לשמור על בריאותם בעבודה. יחד שיפרנו את רווחתם של העובדים בקבוצה.

בתקופה שבין השנים 2005 ועד לסוף 2015, רמות הסיכונים הארגונומיים, להם העובדים חשופים יום-יום צומצמו.  כפועל יוצר מכך, שופרו התנאים  הארגונומיים בעמדות העבודה השונות במפעלים, בשרשרת האספקה ובמשרדי החברה של קבוצת אסם.

השינוים והשיפורים בעמדות העבודה בוצעו על בסיס עבודה משותפת של היחידות העסקיות השונות בקבוצת אסם עם אריאלה חרל”פ] שליוותה את הקבוצה במהלך התקופה הנ”ל. 

במהלך התקופה הוקמו ועדות ארגונומיה(2-4 עובדים ומנהלים בעלי עניין) שפעלו בהנחיה של אריאלה. אריאלה הובילה פעולות הערכות סיכונים ממוקדות בסיכונים ארגונומיים (MSD, רעש מזיק) על בסיסי הערכות הסיכונים הוגדרו פעולות (תיקון, הימנעות)

הביקורים באתרים השונים כללו הדרכות בקבוצה ויותר אפקטיבי הדרכות אישיות של עובדים בעמדות העבודה. אין ספק, הפעילות של אריאלה ביחידות השונות, תרמה לשינוי התייחסות סיכונים ארגונומיים, למשל התייחסות לממשק אדם-מכונה בתכנון של מכונות וקווי ייצור ואריזה, ולהגברת המודעות של העובדים והמנהלים לבריאות העובד. 

מעבר לייעוץ המקצועי ומתוך ראיה של בריאות העובד, אריאלה הפגינה אכפתיות רבה לשיפור תנאים ארגונומיים בעמדות העבודה השונות שבאה לידי ביטוי במעקב ובבקרה, בחיבור של מהנדסים, מנהלי יצור ואריזה ומנהלי אתרים לתמיכה ולעשייה בתחום הארגונומיה.

ברצוני להודות לאריאלה על סיוע רב השנים לקבוצת אסם.

בברכה

נתי איזיקוביץ – מנהלת בטיחות ובריאות בעבודה

Leave a comment

Captcha loading...

צרו איתי קשר

    Call Now Button